dinsdag 27 december 2011

Favorieten lippenstifen 2011

Ik heb een paar favorieten van lippenstiften 2011.
Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden!

Als eerst wil ik jullie een lipstift laten zien, Lady Racine. Ik vind dit een ontzettend mooie lippenstift. De kleur is roze/paars achtig, en hij staat super leuk bij veel kleding. Jammer genoeg is hij erg fel, en valt hij soms iets te erg op. Maar het geeft wel een mooie glans.


Dit is een lippenstift die ik heb gekregen van mijn verjaardag, en ik ben er erg blij mee. Het is een roze glitterende kleur. Hij is erg bestemd voor een feestje! Hij smeert heel fijn, en blijft lang zitten.


De volgende is een knal rode lippenstift. Hij past goed bij carnaval bijvoorbeeld, of als je naar een feestje gaat. Het is niet bestemd voor alle daags. Hij blijft heel lang zitten. Ik vind het niet de leukste, maar hij glimt wel.


Dan heb ik een max lippenstift maar ook oogschaduw in 1. Het geeft een fijn gevoel als je hem op doet. Het is een mooie kleur, en het product ziet er ook heel mooi uit. Ik ben er heel erg blij mee!



                                               Dit waren mijn favorieten van 2011.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten