vrijdag 30 december 2011

Oorbellen

Deze keer gaat het over Oorbellen.
Ik ga mijn favorieten soorten oorbellen laten zien en ik ga erbij zeggen wat ik ervan vind!
Deze oorbellen zijn niet van mijzelf!
Ik heb ze gevonden op het internet.
Maar ik heb de leukste uitgekozen!!!
Maar sommige zijn toch ook niet zo mooi maar wel appart.
De 1ste
Deze oorbellen vind ik erg mooi!
Die hartjes maken het ook erg mooi erbij staan!
Ik hou van hangoorbellen dus deze komen goed uit.'
Ze passen bij elk soort kleding.
Ze zijn zilver en klanzen  heel mooi.

De 2de
Deze vind ik wel leuk en grappig!Het is een soort versierlampje.
Er zitten verschillende kleuren lampjes in zoals:Groen - roze en orange.
Daar onder de oorbellen zitten ook nog lampjes.
Misschien geven die wel echt licht???
Ik vind deze oorbellen wel staan bij feestjes ofzo zoals kerstmis of een verjaardag, maar niet echt dagelijks!

De 3de
Deze vind ik erg leuk en mooi.
De paarse diamantjes maken het ook erg schitterend en daar houd ik wel van!
Het is een bolletje met daaraan diamantjes.
Ik zou het wel willen dragen.
Deze oorbellen passen zeker goed bij jurkjes (Zeker paarse jurkjes)

De 4de
Deze vind ik erg leuk en appart daarom heb ik deze erbij gedaan.
Zeker als je aan het autorijden bent en je hebt die oorbellen dan in!
De auto en het stoplicht zijn erg mooi.
Ik zou deze zelf wel aantrekken dat lijkt me wel grappig.
Ik denk dat anderen mensen deze oorbellen ook wel leuk, grappig en mooi vinden.

De 5de

Ik vind deze erg appart.
Deze oorbellen passen erg goed bij kerst.
En als je in de bossen gaat zou het ook wel leuk zijn.
Toen ik deze oorbellen als eerste zag dacht ik meteen:Dit zijn toch geen oorbellen,dat zijn gewoon blaadjes!
Maar nee het zijn echte oorbellen!!!

De 6de
Deze oorbellen net zoals de anderen zijn erg apart.
Het zijn doodskoppen.
Het srikje wat er bovenop zit is ook erg leuk!
Die glinstertjes maken het ook zo glanzend!
Ik vind deze oorbellen ook leuk en mooi en zeker omdat het doodskopjes zijn!!!

De 7de
Als je goed kijkt naar deze oorbellen zijn de erg GROOT!
Dit vind ik wel een beetje overdreven.
Ik zou meteen denken : Is dat niet zwaar voor je oren?
Als ik het zo zie lijkt het wel zo!
Ik zou het zelf ECHT NIET gaan dragen.

De 8ste
Als laatste wil ik hele grappige oorbellen laten zien.
Als je goed kijkt zie je: Hartjes oorbellen - Ogen oorbellen - ijsjes oorbellen  - Hello Kitty oorbellen - sleutel oorbellen - gitaar oorbellen - bananen oorbellen  - smylies oorbellen - pistolen oorbellen -strikjes oorbellen -  piano oorbellen en donuts oorbellen en nog veel meer anderen verschillende ooorbellen!
Ik vind deze oorbellen erg leuk en cute!
Ik zou ze zelf wel willen dragen.

          Dit waren mijn 8 verschillende oorbellen.
(Eigenlijk zijn het veel meer oorbellen Kijk maar naar het laatste plaatje XD)
        Bedankt voor het kijken!         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten