dinsdag 27 december 2011

Favorieten lipgloss 2011

                                            Dit zijn mijn favorieten lipgloss 2011!

Ik heb nu een lipgloss, die ik ook graag aan jullie wil laten zien. Het heeft een lekkere geur, en glimt heel erg mooi. Het geeft ook glitters af. Het is een klein potje, maar je kunt er toch lang mee doen.


Dit is ook een klein potje lipgloss, die ik heb gekregen bij de Girlz. De buitenkant is rood, maar van binnen en als je hem op doet is hij gewoon glanzend. Dat maakt je lippen zacht en verzorgend.

De volgende is een lipgloss van Essence xxxl shine in de kleur 05 super girl. Het geeft een fijne glans over je lippen, ook geeft het veel glitters af. Het kwastje is ook erg fijn, want hij is namelijk plat en zo gaat hij fijn over je lippen heen. De kleur zelf is mooi roze, maar niet te fel.


De volgende is een lipgloss met een spiegel erin. Het is erg handig als je geen spiegel bij hebt, dan kan je het netjes opdoen. Het is een MAX lipgloss. De kleur is mooi roze, en hij glimt erg goed. De rechtse op de foto is de achterkant met het spiegeltje.


Als laatste wil ik een dubbel lipgloss laten zien van de Fancy. De ene kleur is roze, en de andere kleur is wat lichter. Het is erg handig dat hij aan elkaar zit, en je maar 1 lipgloss hoeft mee te nemen! Dus 2 in 1. Het geeft zoals alle andere een mooie glans, en je kan het elke dag op doen. Het past bij elke outfit.


Bedankt xxx

1 opmerking:

  1. ik heb heel veel gehoord over die xxxxl nude (of hoeveel x'jes er ook zijn) van essence, mensen zeggen dat hij plakt?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen