maandag 2 januari 2012

Mascara

Ik ga het deze keer over mascara hebben!
Ik vind mascara erg fijn omdat het je wimpers mooi laat krullen.
Ik doe het elke dag op!
Als een maskara erg klonterig is vind ik hem niet fijn!
Maar als hij gewoon mooi neutraal op je wimpers zit vind ik het erg mooi.
Ik vind dat mascara je vrouwlijker en mooier maakt.
Je hebt verschillende soorten kleuren.
bijvoorbeeld:
Rood - groen - zwart.
Hier zie je als iemant groene mascara op doet.

Ik doe gewoon meestal zwarte mascara op!
Je hebt ook nog blauwe mascara:
Maar dit vind ik dan weer niet zo erg mooi!
Je hebt verschillende soorten borsteltjes van maskara zoals:
Sommige borsteltjes kan ik wel maar sommige ook niet zoals helemaal rechts!
Ik vind een neutraal borsteltje gewoon het fijnste smeren.
Als ik zou moeten kiezen lijkt mij toch de linkse het fijnste!!!

Deze vind ik erg mooi opgedaan omdat er geen klonten op zitten en de wimpers zitten niet aan elkaar vastgeplakt!
En het geeft een mooie glans over je wimpers heen.

Bij deze vind ik het erg appart omdat het verschillende soorten kleuren mascara heeft.
Rood - geel - groen  - blauw  - paars
Die kleuren heb je dus ook nog!

Ik doe gewoon zwart op!
Zo ziet het er ongeveer uit als ik gewone mascara op heb.

Ik heb nog een heel apart plaatje!
Ik weet niet of het echt kan maar ik vind het er maar raar uit zien!
De wimpers lijken net mieren/spinnen poten.
Ik denk dat het echt nep is!

Bedankt voor het bekijken van mijn nieuwe artikel!
Ik zou het erg leuk en fijn vinden als je een reactie plaatst!Xxxjes Cynthia
 




 

1 opmerking:

  1. Leuke post zeg! Die spinnenpoten zijn echt nep, en zien er echt niet uit. :O

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen